Kdy je po hráči vyžadován OIK?
Pokud volá registrovaný zákazník na bezplatnou zákaznickou linku 800 888 100 ze svého telefonního čísla, které uvedl do registrace, vyzve jej hlasový automat k jeho zadání a potvrzení.
Kde ho hráč zjistí?
Při nové registraci obdrží zákazník Osobní Identifikační Kód prostřednictvím SMS zprávy, která je zaslána na registrované telefonní číslo.
Jak se dá OIK obnovit v případě ztráty?
Pokud byla SMS zpráva smazána nebo OIK registrovaný zákazník časem zapomene, je možné jej zaslat na telefon uvedený v registraci znovu. Ovšem před jeho odesláním dojde k ověření identity registrovaného zákazníka operátorem.
K čemu slouží?
Pro volání na zákaznickou linku jako ověření zákazník nebo pro vygenerování nového hesla přes webový formulář v případě, že jej zákazník zapomene – https://muj.synottip.cz/profil/zaslani-hesla , i s poznámkou, kde lze OIK získat.
Zažij tak velikonoční dobrodružství na Ostrově pokladů! Duben přináší nejen jaro a květiny, ale také vzrušující hledání vajíček plných překvapení! Zapoj se také do velikonočního dobrodružství a přivítej s námi […]
Duben přináší nejen jaro a květiny, ale také velikonoční veselí! To znamená, že i tento víkend si můžeš opět vyzvednout víkendový bonus ve hře víkendu. Tentokrát to bude v tematické […]